Miyavi till Japan Expo

Okay, nu är det bestämt; jag ska till Japan Expo! Vilket betyder att jag gjort bort 530 kr som jag inte ens har än. XD Men det är så värt det för MIYAVI KOMMER TILL JAPAN EXPO I MAJ! Ni som känner mig väl vet hur stort detta är för mig. Okay för att jag såg honom för mindre än ett år sen, men man kan ju inte precis tröttna på någon som har haft en så stor del av ens liv, eller hur? Så jag är överlycklig för tillfället! Jag känner på mig redan nu att jag kommer att bryta ihop i kön till spelningen, till skillnad från i somras då jag inte bröt ihop förrän efter konserten. För nu vet jag att det är verkligt. Nu vet jag att han faktiskt kommer att stå där och sjunga som bara han kan.

Känns som himmelriket redan nu.

Jag hoppas han spelar någon ballad den här gången, och att publiken inte är tillräckligt puckad för att hålla på att skrika under den då. Spelar han "Itoshii hito" så kommer jag inte att leva länge nog för att se slutet av konserten. Så är det bara.

Gud, jag längtar så mycket!!


Sara dumpade mig idag för hockey. .__. Fast jag borde inte vara förvånad, de enda som typ aldrig ställer in är Dze och Kiks så... Aish, det får bli någon annan gång istället. :P



MIYAVI KOMMER TILL SVERIGE!!


Dagens person(er): Frida <3
Dagens låt(ar): Allt med Miyavi
Dagens lektion: Ingen, har lov!
Dagens motto: Jag är för glad för att skriva ett just, vet inget som skulle passa heller!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Åååh vad underbart att han kommer hit igen! Jag är så glad för din skull! :D <3

2009-02-13 @ 18:30:37
URL: http://yunhri.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Jaaaa vad kuuul Mandys!!! Superkul för dig!! Njut som bara deeeen!! Och dö lite ^^



klart man inte ska ställa in, när man väl bestämt nåt med en vän, ska man ställa in det andra istället, om det nu inte e nåt allvarigt!!!

2009-02-13 @ 23:04:29
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Linda

OH MANDYY! ♥ Vad UNDERBART! :D Du kommer ha det så underbart roligt! Jag är så glad för din skull! ♥ :D Oh jag förstår verkligen att du längtar riktigt ordentligt nu, men tiden kommer säkert att gå snabbt och snart är du DÄR! ♥

2009-02-14 @ 01:39:52
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0