Neorago~

Tuffa veckor nu framöver. Jag ber om ursäkt till de som jag, tyvärr, inte kommer att ha tid till att träffa förrän i Juni. Jag vill verkligen, men skolan blir min första prioritet just nu. När jag är klar med EE-outline, IA, IOC, och allt annat som måste fixas nu, DÅ har jag tid! :D Så hör gärna av er då.

Super Juniors nya låt, It's you... Gud, vad jag blev glatt förvånad. Jag hade verkligen inte väntat mig någonting, även om jag tror att jag hörde preview i kass kvalité för ett tag sen så blev jag helt paff när jag hörde hela låten. Helt underbar är den! Det enda felet som finns är att Kibum än en gång inte sjunger. Och det är bara 11 som dansar hela dansen. Det gör mig väldigt ledsen, men jag antar att man får godta det. I övrigt är allt annat perfekt; dansen är superb, låten är så bra att jag nästan vill gråta när jag hör den, och jag älskar kläderna. På alla, den här gången! (Att de som vanligtvis inte får sjunga sjunger, om så bara en mening, gör ju inte hela saken sämre precis 8D) Snälla SM, kan ni inte låta livet komma snart?

Jag sitter just nu och planerar mitt sommarlov de stunder jag inte har näsan begravd i böcker. Vissa saker är redan planerade, som fanmeetingen i Malmö i slutet av Juli och att Frida ska komma hit. Ska även försöka göra så mycket som möjligt på min EE i början av lovet så jag slipper den sen! Sen får vi se om jag lyckas få något jobb också, hoppas verkligen det. Jag vill åka till Chile, men det går ju inte utan pengar. Och åker jag inte i år så kommer jag inte att åka på många, många år, vilket inte känns så okay. Vad ska ni göra i sommar då? :D

TegoMass kommer ju till Sverige i slutet av maj nu också. Jag tror jag ska dit, men om det inte kommer mer information nu under veckan så blir det nog inte av. Jag har haft så mycket ångest över det hela (just för att det varit så osäkert, plus att det är Tegoshi och Massu, liksom) så jag vet inte längre om jag vill gå. Jag vet att om jag inte gör det så kommer jag att ångra mig för resten av mitt liv typ, men... jag har verkligen ingen lust längre... :( Kan inte någon peppa mig?

Fest hos David på fredag och sen blir det plugg, plugg, plugg! YOSH!

Kommentarer
Postat av: Anica

It will be GREJT!

2009-05-14 @ 00:09:54
URL: http://lilychouchou.blogg.se/
Postat av: Kikyo

Totally awesome 8D

2009-05-14 @ 15:09:29
URL: http://kikyo.blogg.se/
Postat av: Jaedze

Yes vi kommer ha såååå skoj på Tegomass och Malmööö..och ha så kuuuul med alla böcker...eller...inte... XD

2009-05-15 @ 09:08:10
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Kikyo

Bajs på TegoMass :( Men Malmö ska bli jättekul :D

2009-05-16 @ 17:08:02
URL: http://kikyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0