Sommarlov~

Äntligen sommarlov! Firade min första dag av mitt sista sommarlov med att kolla på Music Core med Kicki imorse och sen kolla lite på film och allmänt chilla med Mita och Benny. Det var nog en evighet jag lekte med bara dem, om ens någonsin. Jag minns inte ens. Men kul var det i alla fall. De är trevliga små barn, även om Mita nog är liiite för Donghae-fixerad. XD

På tal om Donghae; jag kollade på en fanvideo med Super Junior som Kicki hade tipsat mig om. Och jag kan ju meddela att jag fortfarande tänker på den. Jag tror jag såg den i torsdags eller onsdags. Minns inte ens. Men fy fan, jag får fortfarande typ ont i hjärtat bara jag tänker på det. Jag tror faktiskt Super Junior har tagit över som min favoritgrupp i Korea, vilket är lite lustigt. Men den videon fick mig verkligen att komma ihåg varför jag gillar dem så himla mycket. Och det är helt underbart, trots att jag grät ett tag efter det.

Och på tal om att gråta (ja, jag försöker att hålla en röd tråd, eller nåt); jag ska se Miyavi i September! När jag såg att han hade skrivit upp Sverige på sin turnélista så brast det, och jag började panikgråta, kunde inte sluta på minst 10 minuter! XD Jätteläskigt var det, men jag tror att det var på grund av en massa stress som hade byggts upp och redan flera besvikelser (både Miyavi och Tegomass var inställt nu i Maj) som var orsaken till att en sån liten sak påverkade mig så starkt. Men nu ligger min biljett i säkert förvar hemma hos Frida, och jag kan knappt vänta tills jag håller den i min hand. <3

Skolan är som sagt över nu, och jag kunde inte ha varit gladare. I och med resultaten från mock examsen så blev min sommer så mycket bättre nu; 4:a i biologi, 5:a i matte, engelska, svenska och historia, och en 7:a i spanska. En förbättring med andra ord. Det är ju najs, men jag har fortfarande en lång väg att gå. Hur som helst, så är det bara ett år kvar, vilket känns både bra och dåligt. Kommer att sakna gymnasiet. Men en sak gör att jag i alla fall längtar lite till hösten, och det är ju att det då kommer en ny kull utav IB-barn. Det ska bli en massa skoj att lära känna dem. :D



Jag såg det idag, hur mycket vi har ändrats. Om jag hade kunnat hade jag nog vridit tillbaka tiden, bara för att kunna vi skulle kunna skratta tillsammans som vi gjorde då. Jag saknar den tiden, innan allting gick fel, och jag vill verkligen tillbaka, även om det skulle betyda att jag måste stå ut med all smärta från då. För jag vet inte längre vad det är jag känner, och den här förvirringen är nästintill värre än smärtan. Nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0