Alla hjärtans dag

Jag ville bara använda den här dagen till att säga tack till vissa personer.

Till Amelie,
för att du fanns för mig när jag behövde det som mest och tack för att du alltid kommer och lyser upp min trista dag i skolan. Det är helt sjukt hur söt du är, flicka lilla, och hur snabbt du blivit en av mina vänner. Jag är glad att du hann bli glad nu till helgen, med tanke på att Alla hjärtans dag är hemsk att fira om man är smått emo. Jag hoppas att du ska få fira nästa Alla hjärtans dag med någon du verkligen tycker om till nästa år! <3


Till Dze,
för att du alltid finns om man vill prata om någonting jätterandom. Du är en vän som alltid har ställt upp och en av de som har fått mig att vänskap inte handlar om att spring efter, utan att mötas halvvägs. Vi är helt olika, men ändå har vi blivit så bra vänner under de senaste 18 månaderna och jag vill att vi ska vara vänner i minst lika länge till. Jag hoppas att allt ska lösa sig för dig, och det snart. Tack! <3


Till Ana,
för att du är så mongo som du är. Jag tror inte jag hade haft hälften så kul på IB om det inte hade varit för dig. Visst, jag kan få damp på dig och du på mig också, för att vi båda är så jobbiga på olika sätt, men det blir aldrig något seriöst av det, utan det blir mest som för att släppa på spänningar. Minns när vi var små och spelade basket ihop, att jag var så sjukt jobbig under den tiden och att du faktiskt stod ut med mig (precis som du gör nu) men jag tycker att det är synd att vi missade tiden mellan basketen och gymnasiet, men jag tror inte vi hade gillat varandra så mycket då. Tack för allt, fulunge! (Du måste lära dig Tell me snart XD)


Till Kiks,
för att du är seriöst den bästa vännen jag har haft någonsin. Det är cepe hur lika vi är egentligen, fast vi skiljer oss på så många punkter. Vi har gått igenom liknande saker och du kan förstå mig bättre än någon annan jag känner. Jag skulle seriöst kunna skriva en bok med hur mycket du betyder för mig och hur tacksam jag är för att du finns, men det orkar inte jag skriva och du skulle inte orka läsa det heller! Så istället säger jag bara en massa TACK och jag hoppas att vi kan vara vänner så länge vi lever, typ! I want us to grow old together, man! XDD <33


Till Frida (varför kom du sist nu?),
för att du är den jobbigaste jävla ungen som finns. Det finns verkligen ingen annan som bitchar tillbaka så mycket som du gör, och det är helt underbart. Hade du varit någon annan tror jag att jag hade hatat dig. Men det gör jag inte nu, snarare tvärtom. Jag vill att du ska veta att du har förändrat mig, om ens bara lite. Tack, tack, tack, säger jag bara. Jag hoppas att du ska kunna komma över dina rädslor och osäkerheter. Hade inte skadat om du hade krympt heller, eftersom det är din enda brist typ. :D <333 Hoppas du har en bra dag, bitch!


Och till alla de andra som jag räknar som mina kompisar,
jag hoppas ni alla har en bra Alla hjärtans dag (även om ungefär hälften av er hatar den här dagen) och jag vill gärna tacka alla er för att ni finns här och att ni faktiskt vill vara mina kompisar. <3



GRATTIS PÅ ALLA HJÄRTANS DAG TILL ER!

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Naaaaaaaw det e så att man blir tårögd!! TACK MANDY HUN!! I love you too!! Jag e glad över att vara din vän också! Och även om du e yngre har jag lärt mig massor av dig också!! I hope we can be friend for a long long time!!! hugs

2009-02-14 @ 23:51:48
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: sans sommeil

:)





And I cannot thank you enough for all the same reasons, Mandy. Words cannot convey.



I WANNA GROW OLD WITH YOU TOO. XD ♥ Cool obaachans ftw!

2009-02-15 @ 19:48:45
URL: http://sanssommeil.blogg.se/
Postat av: Amelie

awww Unni!<333 känner att tårarna är på väg! Jag är så glad att du alltid finns och alltid kommer och räddar mig! du är verkligen den första som fått mig att känna mig liten! XD Är så glad att jag vågade prata med dig även om du just dödat den där datan! >_< Jag finns alltid här och kommer alltid göra det!<3

2009-02-16 @ 21:09:29
URL: http://ahmilee.blogg.se/
Postat av: Anica

Sluta få alla att lipa då! XD

Jag skrattade faktiskt för jag kände detsamma om dig, IB är fan inte ens hälften så kul utan dig & jag kommer aldrig glömma våran tjockistid med basketen, hahaha. <3

& i hope we can be tjockisar tillsammans ett bra tag till! <3

2009-02-17 @ 22:35:59
URL: http://mrsnewsman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0