Jag jagar efter en banan, och nej, jag är inte hyper :D

Äntligen, ÄNTLIGEN, har något bra hänt i mitt liv. Seriöst, hela alltet har varit nere i gaturännan de senaste.... tre åren? Jag säger inte att jag har varit emo under dessa tre år, men det har ju inte precis varit värsta paradiset, om man säger så. Det har varit nedgång efter nedgång efter nedgång med någon liten sak som förgyllt mitt liv (Miyavi, UppCon, klassen osv) under en längre period. Nu på senaste - typ de senaste 2 månaderna eller så - så har det varit rätt mycket kasst. Men nu är en av sakerna löst iaf och jag känner mig så himla lättad! Känns verkligen jättebra och jag hoppas det håller i sig nu. Vill inte att den här lyckan ska ta slut för snabbt, det vore rätt jobbigt XD

Och om ungefär 2 månader så blir det av att åka till Gävle för att fira Fridas 18-årsdag! Det ska bli massa skoj och mys, längtar så~. Men innan dess så blir det ju sportlov, får se till att träffa människor jag inte har haft tid att träffa på senaste (DZE UNNI~) och komma ifatt lite i skolan (jag förstår typ ingenting av biologin eller matten... hjälp mig någon?). Sportlovet är om mindre än 2 veckor, det är jättenajs!

Det är en mangatävling på gång, på deleter.se... Funderar på att ställa upp med ett bidrag, bara för skojs skull. Tävlingen går ut på att man ska rita en egen superhjälte i dess naturliga omgivning. Jag har ingen aning vad de menar med det, men man får väl chansa. Asnajs pris också, typ Neopiko tuschpennor och lite annat. Hade varit så härligt att vinna något sånt för det är sånt man vill ha men inte har råd till att köpa :(


Dagens person(er): Frida och Amelie
Dagens låt(ar): Miyavi - Kabuki Danshi, Super Junior - Miracle
Dagens lektion: Svenska
Dagens motto: "Det finns alltid ett ljus i slutet av tunneln"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa vi måste seeees......skriv upp det XDXD

2009-02-04 @ 20:13:54
Postat av: Linda

Vad glad jag blir att du är lycklig Mandy! ♥ Stay happy! :D Oh jag tycker absolut att du ska delta i tävlingen, det låter jättespännande! :D

2009-02-06 @ 02:01:07
URL: http://juicybox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0