Kärleksdagen

Idag firade vi Alla Hjärtans Dag på skolan, eftersom vi inte har möjlighet till att göra det på lördag. Så det var en jättemysig dag med de allra sötaste IB-barnen, Rosa och Amanda, och eftersom jag knappt hade några lektioner (chill engelskalektion och lätt spanskaprov) så kunde jag göra annat också! Som att äta en massa godisar som Elevrådsstyrelsen bjöd på och skriva lite kärleksförklaringar. De läste dock bara upp en av mina, vilket var den till Miyavi. Alltså missade de den jag mest ville ha uppläst. Men det spelar nog inte så stor roll ändå, eftersom personen i fråga ändå inte kommer att få höra den. :P Tycker mer synd om Ana, vars kärleksförklaring till Dir en grey ramlade ur lådan så den lästes aldrig upp. D: Surt kan livet vara ibland.

Och nu är det minsann lov för mig! Vi har kompensationsledigt imorgon, så vi fick lite längre lov! ^^ Ska bli så mys, får se om det blir till att kolla på Hana Kimi med Sara då. Det var länge sen jag var med henne, eftersom hon har varit sjuk så länge nu. Men nu håller hon på att krya på sig, så då blir det till att kolla färdigt på serien (för typ 4:e gången!)


Dagens person(er): Alla IB-barn
Dagens låt(ar): After School - Ah!
Dagens lektion: Spanska
Dagens motto: "Den som väntar på något gott väntar alltid för länge"

Kommentarer
Postat av: Jaedze

klart den ramlade ut lådan ,det e ju fredag den 13:e^^

2009-02-13 @ 16:03:18
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Kikyo

Men det hände ju igår, alltså torsdagen den 12:e XD

2009-02-13 @ 17:02:15
Postat av: Simona

aweeee, kärleksdagar....you've gotta love them...själv fick vi preventivmedel:D

2009-02-14 @ 15:49:43
Postat av: Anica

JAG HATAR ELEVRÅDET! XD

2009-02-17 @ 23:30:46
URL: http://mrsnewsman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0