Modevisning och sommarångest?

Då har man spenderat ungefär 2 veckor med att inte göra mycket mer än att slappa och vara med kompisar. SÄMST, MANDY. Fast det har varit sjukt skönt ändå. Jag har saknat att gå sån lång tid utan att känna enorm press på sig, utan 500 deadlines till veckan efter, och utan allt ansvar. Fast jag måste ta igen allt nu. Bajs också.

Har börjat skissa upp lite kläder till modevisningen som kanske, eller kanske inte, blir av till höst. Håll tummarna för mig, allihop! Ni lovar väl att komma om det blir av, eller hur? :D

Om 6 dagar nu så är Frida i Växjö igen. Woho~  Det har hon inte varit sen höstlovet! Ska blir jättekul att träffa henne igen, har saknat skitungen jättemycket. Jag menar, när jag, hon och Kiks är tillsammans så får jag ju sömnbrist, ont i magen (det händer alltid av någon konstig anledningen) och jag blir mobbad hela tiden. Kan livet bli bättre? Nej, men seriöst. Jag har saknat att ha oss alla tre tillsammans, det är så härligt ändå. Trots de negativa sakerna.

Miyavi i september då. Hooooooboy. Detta kommer att bli tufft. Okay för att jag är mer mentalt förberedd nu än vad jag var förra sommaren, för nu har jag ju faktiskt sett honom. Men det kommer att bli värre just pga samma anledning. Att få se honom på scen igen... Jag hade inte vågat hoppas på att det skulle hända så snart efter den förra konserten. Och nu har ju så mycket ändrats sen förra året också; hans stil har gått 180 grader, han är gift och HAN KOMMER ATT VARA PAPPA DÅ. Miyavi... pappa... På något sätt funkar det inte, och på ett annat så är det helt perfekt. Jag antar att jag får ändra min syn på Miyavi från och med nu.

7 veckor kvar av sommarlovet nu ungefär, varav två ska spenderas på Frida och Kicki. Sen blir det plugget igen. Det finns faktiskt en sak jag ser fram emot med skolstarten, och det är att få lära känna de nya PDP:arna. Själv kommer man ju att vara en IB2:a, så man får ju se till att hälsa dem välkomna till familjen och lära dem reglerna. Som att det är ett måste att få hela skolan att hata en.

Det ska bli kul att få se deras miner. >:D


Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Ohhh vad härligt allt verkar! Underbart sommarlov va! Vi nåste med hinna ses för faaasen! jag hoppas ni kan komma måndag! Sen börjar jag jobba blääää....



2009-06-25 @ 13:22:22
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Ulfalainen

"Tjoflöjt" XDDDDDDDDD dör

2009-06-25 @ 16:47:15
Postat av: Kikyo

Dzenana: Någon gång hinner vi ses, men jag tror att jag kommer stanna hemma väldigt ofta. Jag vill verkligen ta chansen nu och försöka att starta om min hjärna medan jag kan. Dock tror jag inte att det kommer att funka...



Frida: Haha XD Och vi vet ju vart det kommer ifrån, riiiight?

2009-06-29 @ 03:02:48
URL: http://kikyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0