Verkligheten är inte vacker

Jag tror att något är seriöst fel på mig. Inte för att jag inte har förstått det sedan länge, men det slog mig extra hårt idag.

Jag klarar inte av verkligheten.

Jag har sagt till vissa av er, att jag hela tiden tänker som om jag levde i ett drama. Och jag håller fast vid det. Jag gör och säger alltid saker som om jag var i ett drama, och det stör mig så enormt. Jag tror inte att någon kommer att riktigt förstå, men jag känner mig ifrånkopplad från verkligheten. Det har jag märkt nu när min mp3 varit sönder. Vanligtvis brukar min mp3 funka så att jag kan komma ifrån allting och bara vara själv. Då slipper jag höra alla människorna omkring mig och slipper då bry mig. Min hjärna får en paus, ungefär. Och får jag inte då lyssna på musik, så blir jag trött, lättirriterad och jobbig (till och med mer än vanligt). Så jag kan bokstavligen inte leva utan min mp3. Jag behöver den verkligen.

Därför är jag sur över att jag inte kommer att kunna köpa en förrän nästa vecka, om jag har tur. Hittade en på Media Markt för 600 kr (4 GB, kan spela både musik och video, 32 h speltid, etc) som var verkligen jättefin. Men jag har inga pegnar nu så jag kan inte köpa den! Kan ju tala om att jag blev ledsen.
 
19 dagar kvar~


Dagens person(er): Amelie <3
Dagens låt(ar): Super Junior - Sorry, sorry
Dagens lektion: Engelska
Dagens motto: "Om det är något du önskar, tveka inte; fångar du inte det nu så kommer det att komma undan."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0