Ny layout~

Ny layout, för att jag inte orkade vänta på att Kicki skulle ta tummen ur röven och hjälpa mig. :D Resultatet blir nu SMASH med en MASSA BLÅTT för att jag känner att blå är en bra färg just nu. XD Så ursäkta att min blogg ser otroligt gay ut.

Egentligen borde jag inte ha gjort detta, då jag borde ha suttit och läst i Dracula, eftersom jag måste läsa ut den den här veckan som senast, annars kommer jag inte att hinna med någonting alls. Vilket är ganska trist, för jag har nu min jobbigaste vecka någonsin framför mig. Phew, jag kommer inte att klara mig. Förlåt Sofi, men jag hinner inte läsa 'A brave new world' just nu!

Åt gatan med allt annat, nu ska det bli plugg! GRR!

Kommentarer
Postat av: Linda

Layouten är jättefin! :D Lycka till i veckan, ganbatte! :D ♥

2009-05-13 @ 14:29:11
URL: http://juicybox.blogg.se/
Postat av: Kikyo

Tack så jättemycket, Linda :D ♥♥

2009-05-13 @ 18:08:49
URL: http://kikyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0